Boxer Morava Adventures

Vítejte na stránce boxermorava.cz v sekci Cestopisy

Tunisko 2013 / 2014 Cyril

Zde si opět dovolím zveřejnit pár řádků z výletu. Tentokrát z toho do africké Sahary, kde jsme měli možnost strávit Vánoce i Silvestra na přelomu roků 2013 a 2014. Není to cestopis ani jiné podobně stilizované dílo, a proto milý čtenáři omluv průběžné hopsání z místa na místo a z děje do děje. Diakritické nedostatky a překlepy vznikly tím, že část textu je psána na Ipadu na lodi, když jsme se plavili zpátky do Evropy. Povídání není kompletní. Postupně budu přidávat text podle toho, jak bude čas a chuť.

Cyril     celý cestopis zde !

MAROKO 2016 - kača nevrlá

V loni mě popadl bláznivý nápad, že bych ráda do Maroka. Na netu se objevila zajímavá nabídka , já se chytla příležitosti a po půl roce, 8. ledna 2016 jsem stála v motorkářských hadrech, s batohem na letišti a začala si plnit svůj sen.
Den 1.: V poledne cesta do Prahy, kde byl sraz s dalšími členy výpravy - celkem nás bylo 9, z toho 7 motorkářů + organizátor a cestovatelka, kteří měli dělat doprovod v autě. Let z Prahy do Milána, byl krátký a nás čekala noc na letišti, let do Marakeše startoval až ráno.
Den 2. : budíček v pět hodin, balení, odbavení a o půl osmé odlet.
V Marakeši nás čekalo příjemných 19°, tereňák Pajero a přistavené motorky. Měla jsem objednanou hondu Tornado 250, byla jsem ujištěna, že z ní určitě dostanu na zem, ale realita byla taková, že jsem na zem nedosáhla ani špičkama...majitelé mi ji o trochu snížili a při troše štěstí a balancu jsem jsem se rozhodla, že do toho půjdu. Kolegyně Blanka si místo motorky raději nechala dovést skůtr, kluci byli v pohodě...